Op vrijdag 28 september organiseren we een Boetcamp op Texel. Met sprekers die je van je stoel gaan blazen. Anne Kloppenberg van New Electric vertelt hoe hij wereldwijd de ronkende dieselmotoren van wagenparken vervangt door elektrische. Twee sprekers van Digital Moves trappen af met nieuws over Instagram, Facebook en LinkedIn. Deze Boetcamp wordt te gek. Ook voor iedereen die denkt dat hij alles al weet!
Onder dit verhaal kun je direct aanmelden voor een geweldige middag met hapje, drankje en inspiratie.
Een busonderneming in China en sleepbootbedrijven door heel Nederland: zij staan in de rij om klant te worden bij New Electric. Het Swifterbantse bedrijf vervangt brandstofmotoren van auto’s door sterke elektromotoren. Wie een blik werpt op hun Youtubekanaal, ziet dat ze snelle speedboten ombouwen tot schone –en nog steeds snelle – fluisterboten.
Niet alleen bedrijven die snel hun wagenpark of boten willen verduurzamen staan op de stoep. Ook de pers meldt zich regelmatig. Op 5 augustus besteedde De Volkskrant aandacht aan het werk van New Electric. Tijdens de Boetcamp van vrijdag 28-09-18 vertellen de Swifterbantse technische wonderboys jou hun verhaal over het effect van hun elektrische revolutie.
zie onder: het verhaal van New Electric, verteld tijdens TEDx Amsterdam
Voordat we onder de motorkap duiken: er is veel nieuws onder de zon bij Facebook, LinkedIn en Instagram. Ben je een beetje sceptisch over de nieuwe mogelijkheden van deze platformen? Of denk je dat je alle mogelijkheden van deze social media al hebt verkend? Dan kan dit deel van de Boetcamp voor jou nog wel eens verrassend interessant worden.
Twee ervaren sprekers, Corinne en Rik Keijzer van Digital Moves, brengen hun nieuws en verhalen met de nodige humor, praktijkvoorbeelden en in een prettig tempo over het voetlicht. Corinne, internationaal een autoriteit op het gebied van LinkedIn, praatte ons drie jaar geleden bij. Inmiddels is er reden genoeg voor een herhaalbezoek. Het platform groeit hard en heeft in een hoog tempo veranderingen doorgevoerd die, als je zichtbaar wilt blijven, belangrijk zijn om te weten. Rik Keijzer vertelt je hoe wij meer positiviteit uit Facebook en Instagram kunnen halen dan wij denken. Keijzer kan putten uit tot de verbeelding sprekende campagnes: hij was verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van Walt Disney, Dance Valley, Armin van Buuren en de Amsterdam Marathon.
Rik en Corinne hebben een persoonlijke boodschap voor jou opgenomen
13:00 - 18:00
ZuidHaffel / Den Burg
inclusief hapje/drankje/topsprekers/fantastische locatie
Deze Boetcamp is volgeboekt. Houd deze pagina in de gaten voor nieuwe Boetcamps met leuke sprekers.