Voor VVE’s die Energiebelasting moeten terugvragen

‘Onmogelijk’. ‘Te ingewikkeld.’ De negativiteit buitelde over mij heen, toen ik leden van Verenigingen van Eigenaren vertelde dat zij recht hadden op een teruggaaf Energiebelasting. Nu vraag ik namens hen jaarlijks honderdduizenden euro’s terug. Lees hier wat ik voor uw VVE kan doen.

Benieuwd wat ik voor je kan doen?
Neem contact op